- Nasz program wyborczy jest już praktycznie na ukończeniu. Były przeprowadzane sondaże, których wynik jest dla nas bardzo zadowalający i myślimy, że te pięć mandatów zdobędziemy do sejmiku - powiedział Marcin Oszańca, szef Wojewódzkiego Sztabu Wyborczego PSL.
Jak określa się PSL - młody zespół ma za zadanie przeprowadzić dynamiczną kampanie wyborczą, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Uzupełniając tę wypowiedź Marcin Oszańca mówi, że PSL chce pokazać, że idzie nowe, młode pokolenie ludowców, które wprowadzi pewną świeżość i dynamizm w działaniu.
- Myślę, że starsi koledzy widzą, że ciężar kampanii wyborczej od kilku lat przechodzi już do mediów społecznościowych, w których młode pokolenie odnajduje się bardziej, dlatego też jednogłośnie oddali prowadzenie kampanii nam. Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do zbliżających się wyborów samorządowych. Mamy bardzo dobrze działające Forum Młodych Ludowców, to jest nasza młodzieżówka, która już działa bardzo aktywnie i ma swoje inicjatywy - przekonuje Oszańca.
- Pracujemy nad tym aby uaktywnić się na Twitterze oraz na Instagramie. Na pewno będziemy prowadzić kampanię dwutorową, bo duża część naszych potencjalnych wyborców to ludzie starsi z obszarów rolniczych, do których nowe media nie docierają. Ale też chcemy uderzyć też do młodego pokolenia i stąd media społecznościowe - dodaje szef sztabu wyborczego PSL.
Pytany o kandydata PSL na prezydenta Opola Marcin Oszańca podkreślił, że wbrew plotkom stronnictwo wciąż popiera kandydata Koalicji Obywatelskiej Kazimierza Ożoga.
- Póki co czekamy na decyzję z góry. Po wojewódzkiej konwencji, która odbędzie się we wrześniu zostaną odkryte wszystkie karty i podamy nasze oficjalne stanowisko. Nie czuję się na siłach żeby podjąć wyzwanie i wystartować w wyborach na prezydenta Opola - dodaje Oszańca.
Co do planów kampanii Oszańca podkreślił, że szykowana jest duża akcja informacyjna, która wystartuje już latem. Wszystkie karty będą odkryte we wrześniu.
- Nie sposób prowadzić skuteczną kampanię wyborczą nie wychodząc do ludzi. To jest podstawa przy budowaniu dobrych relacji z wyborcami - podsumował gość Loży Radiowej.