Radio Opole » Interwencja Radia Opole » Posłuchaj audycji: » Brak internetu - co zrobić w przypadku awarii trwających…
2024-09-05, 14:40 Autor: Dawid Rajwa, oprac. AL

Brak internetu - co zrobić w przypadku awarii trwających nie kilka godzin, ale... kilka dni? [INTERWENCJA]

Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Zgłosiła się do nas słuchaczka, która straciła dostęp do usług jednej z sieci telefonii komórkowej. Pani Elżbieta utraciła dostęp w piątkowy (30.08) wieczór. W środę (04.09) skontaktowała się z nami z prośbą o pomoc, bo mimo wielokrotnych prób i zgłoszeń na infolinię, nie mogła ani oglądać telewizji, ani korzystać z internetu. Okazało się, że awaria dotyczy również innych osób zamieszkujących w tej lokalizacji.

Tematem zajęliśmy się w magazynie interwencyjnym. Postanowiliśmy dopytać operatora, jak wygląda proces zgłaszania awarii przez użytkowników i dlaczego mieszkańcy bloku przy ul. Domańskiego w Opolu tak długo czekają na rozwiązanie problemu
.
- Są odcięte, że tak powiem, dwa domy od świata, czyli ulica Domańskiego 109A i 109, dwa bloki. Nikt nam nie podał informacji, przyczyny, do kiedy ta awaria będzie, do tej pory jesteśmy właściwie odłączeni od świata i nie wiemy o co chodzi. Mąż wydzwaniał przynajmniej 15 razy i nie ma żadnej informacji - żali się słuchaczka.
Telefon od pani Elżbiety proszącej o interwencję
Na miejscu znalazł się autor audycji i dopytał naszą słuchaczkę, jak dokładnie wyglądała ta sprawa.

- Mamy dzisiaj wtorek i nadal nie ma internetu - usłyszał. - Nam chodziło tylko o to, żeby się dowiedzieć, jaka to jest awaria, kiedy ta awaria mniej więcej będzie usunięta, żeby człowiek cokolwiek wiedział. Tylko tyle, bo no zdarzają się awarie, no to jest życie i wiadomo, tymczasem cały czas nas jak gdyby zbywano... Dzwoniliśmy na pewno kilkanaście razy - potwierdziła na miejscu pani Elżbieta.
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (1)
- Po którymś telefonie, jakiś pan konsultant tym razem się trochę głębiej zainteresował i powiedział, że jesteśmy wylogowani w ogóle z systemu, co nas bardzo zdziwiło, tym bardziej, że mamy w ogóle nadpłaty zrobione, dlaczego wylogowani, no to przecież jeśli jest człowiek wylogowany, to znaczy, że czegoś jako klient nie dopatrzył, prawda? - mówi mieszkanka ulicy Domańskiego w Opolu.

- Odkryli, że to jest coś technicznego, tak i że to trzeba gdzieś dalej zgłosić, ale potem ten pan już do nas ani nie oddzwonił, ani nie napisał, jaka to jest usterka, mąż potem znowu dzwoni, znowu dzwoni, znowu dzwoni i no i dalej jesteśmy po prostu, że tak powiem z niczym - opowiada pani Elżbieta.

- Cały czas mam nadzieję, że to jest taki znany operator, że jednak dobry operator, i że wiarygodny i mam nadzieję, że usterka będzie jednak usunięta - dodaje pani Elżbieta.
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (2)
Czy awaria dotyczy tylko mieszkania pani Eli? Nie, okazuje się, że dotyczy całego bloku!
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (3)
Zajrzeliśmy zatem do sąsiada pani Eli, który także podzielił się z nami podobnym problemem. W związku z tym, że pracuje zdalnie i internet jest mu niezbędny, po 3 dniach zdecydował się na wypowiedzenie umowy i postanowił zostać klientem innego operatora.
Z sąsiadem pani Elżbiety rozmawia Dawid Rajwa
12

Zobacz także

2024-09-13, godz. 16:10 "Przygotowujemy się do tej fali". Czarnowąsy z obawą patrzą na prognozowane opady [INTERWENCJA] Mieszkańcy Czarnowąs - dzielnicy Opola nad Małą Panwią - obawiają się, że przez intensywne opady deszczu ich miejscowość kolejny raz zostanie zalana… » więcej 2024-09-12, godz. 17:55 Ten rów nie należy do gminy. Co zrobić, by nie zalało pobliskiego domu? [INTERWENCJA] Dziś (12.09) w magazynie interwencyjnym wracamy do tematu, o którym rozmawialiśmy wczoraj (11.09). Tym razem skupimy się jednak na innym aspekcie sprawy… » więcej 2024-09-11, godz. 14:25 Zmiażdżony potężną gałęzią samochód. Kto za to odpowiada i czy poszkodowana ma szansę na odszkodowanie? [INT… Na poboczu ulicy, przy której mieszka nasza słuchaczka w Mąkoszycach, w gminie Lubsza, 28 lipca spadła na zaparkowane obok samochody potężna gałąź ze… » więcej 2024-09-10, godz. 14:25 Jak nie paść ofiarą dofinansowania z programu "Czyste Powietrze"? [INTERWENCJA] Zainteresowanie dotacjami do ogrzewania, ocieplania i wszystkiego, co służy oszczędzaniu pieniędzy szczególnie w zimie, jest aktualnie szczególnie duże… » więcej 2024-09-09, godz. 14:15 Susza na Opolszczyźnie - jakie są straty i czy jest szansa na wypłatę odszkodowań? [INTERWENCJA] Pogoda podczas mijającego lata w Polsce była wyjątkowo upalna. Urlopowicze pewnie się z tego cieszyli, ale są takie branże, które z tego powodu poniosły… » więcej 2024-09-04, godz. 15:25 Opole rezygnuje z dopłat do pobytu dziecka w prywatnym żłobku. Opinie w temacie podzielone [INTERWENCJA] Od przyszłego roku Opole nie będzie już dopłacać do opieki dla dzieci w żłobkach niepublicznych. Taką uchwałę przyjęli na powakacyjnej sesji opolscy… » więcej 2024-09-03, godz. 13:25 Dziko żyjące kaczki - czym je dokarmiać i czy w ogóle trzeba to robić? [INTERWENCJA] Okazuje się, że sporo osób wciąż dokarmia ptaki wodne chlebem, a to - jak sprawdziliśmy u eksperta - nie służy im, a wręcz szkodzi. O zajęcie się tym… » więcej 2024-09-02, godz. 13:10 Magazyn interwencyjny wraca na antenę. Macie temat? Piszcie, dzwońcie! Audycja od września wraca na antenę, bo wielokrotnie nasi słuchacze dali nam dowód na to, że program jest potrzebny. To Wy, drodzy słuchacze jesteście twórcami… » więcej 2024-08-29, godz. 13:41 Magazyn interwencyjny wraca na antenę. Macie temat? Piszcie, dzwońcie! Audycja od września wraca na antenę, bo wielokrotnie nasi słuchacze dali nam dowód na to, że program jest potrzebny. To Wy, drodzy słuchacze jesteście twórcami… » więcej
12345
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »