Radio Opole » Interwencja Radia Opole » Posłuchaj audycji: » Brak internetu - co zrobić w przypadku awarii trwających…
2024-09-05, 14:40 Autor: Dawid Rajwa, oprac. AL

Brak internetu - co zrobić w przypadku awarii trwających nie kilka godzin, ale... kilka dni? [INTERWENCJA]

Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Zgłosiła się do nas słuchaczka, która straciła dostęp do usług jednej z sieci telefonii komórkowej. Pani Elżbieta utraciła dostęp w piątkowy (30.08) wieczór. W środę (04.09) skontaktowała się z nami z prośbą o pomoc, bo mimo wielokrotnych prób i zgłoszeń na infolinię, nie mogła ani oglądać telewizji, ani korzystać z internetu. Okazało się, że awaria dotyczy również innych osób zamieszkujących w tej lokalizacji.

Tematem zajęliśmy się w magazynie interwencyjnym. Postanowiliśmy dopytać operatora, jak wygląda proces zgłaszania awarii przez użytkowników i dlaczego mieszkańcy bloku przy ul. Domańskiego w Opolu tak długo czekają na rozwiązanie problemu
.
- Są odcięte, że tak powiem, dwa domy od świata, czyli ulica Domańskiego 109A i 109, dwa bloki. Nikt nam nie podał informacji, przyczyny, do kiedy ta awaria będzie, do tej pory jesteśmy właściwie odłączeni od świata i nie wiemy o co chodzi. Mąż wydzwaniał przynajmniej 15 razy i nie ma żadnej informacji - żali się słuchaczka.
Telefon od pani Elżbiety proszącej o interwencję
Na miejscu znalazł się autor audycji i dopytał naszą słuchaczkę, jak dokładnie wyglądała ta sprawa.

- Mamy dzisiaj wtorek i nadal nie ma internetu - usłyszał. - Nam chodziło tylko o to, żeby się dowiedzieć, jaka to jest awaria, kiedy ta awaria mniej więcej będzie usunięta, żeby człowiek cokolwiek wiedział. Tylko tyle, bo no zdarzają się awarie, no to jest życie i wiadomo, tymczasem cały czas nas jak gdyby zbywano... Dzwoniliśmy na pewno kilkanaście razy - potwierdziła na miejscu pani Elżbieta.
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (1)
- Po którymś telefonie, jakiś pan konsultant tym razem się trochę głębiej zainteresował i powiedział, że jesteśmy wylogowani w ogóle z systemu, co nas bardzo zdziwiło, tym bardziej, że mamy w ogóle nadpłaty zrobione, dlaczego wylogowani, no to przecież jeśli jest człowiek wylogowany, to znaczy, że czegoś jako klient nie dopatrzył, prawda? - mówi mieszkanka ulicy Domańskiego w Opolu.

- Odkryli, że to jest coś technicznego, tak i że to trzeba gdzieś dalej zgłosić, ale potem ten pan już do nas ani nie oddzwonił, ani nie napisał, jaka to jest usterka, mąż potem znowu dzwoni, znowu dzwoni, znowu dzwoni i no i dalej jesteśmy po prostu, że tak powiem z niczym - opowiada pani Elżbieta.

- Cały czas mam nadzieję, że to jest taki znany operator, że jednak dobry operator, i że wiarygodny i mam nadzieję, że usterka będzie jednak usunięta - dodaje pani Elżbieta.
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (2)
Czy awaria dotyczy tylko mieszkania pani Eli? Nie, okazuje się, że dotyczy całego bloku!
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (3)
Zajrzeliśmy zatem do sąsiada pani Eli, który także podzielił się z nami podobnym problemem. W związku z tym, że pracuje zdalnie i internet jest mu niezbędny, po 3 dniach zdecydował się na wypowiedzenie umowy i postanowił zostać klientem innego operatora.
Z sąsiadem pani Elżbiety rozmawia Dawid Rajwa
12

Zobacz także

2025-01-02, godz. 16:15 Magazyn interwencyjny - podsumowanie [INTERWENCJA] To ostatni w tym roku magazyn interwencyjny Radia Opole. W przyszłym roku będziemy się spotykać, ale o nieco późniejszej porze i nie tak regularnie, jak… » więcej 2024-12-30, godz. 14:45 Lewin Brzeski trzy miesiące po powodzi [INTERWENCJA] Radio Opole cały czas wspomaga budowę Rodzinnego Domu Dziecka w Lewinie Brzeskim. Dom prowadzony jest przez Edytę i Roberta Cimermanów. Przez 10 lat opiekowali… » więcej 2024-12-27, godz. 14:15 Małe podsumowanie wielkiej akcji pomocy dla powodzian [INTERWENCJA] Obiecaliśmy w naszej audycji interwencyjnej, że dopóki ostatni dom po powodzi nie zostanie odbudowany, dopóki ostatni mieszkańcy nie wrócą do swojego normalnego… » więcej 2024-12-24, godz. 13:30 Wigilijne wydanie magazynu interwencyjnego inne niż zwykle [INTERWENCJA] Wigilia to dzień wyjątkowy, zatem i magazyn interwencyjny był wyjątkowy. Interweniowaliśmy w różnych sprawach dotyczących świąt, naszych obyczajów… » więcej 2024-12-23, godz. 15:10 Plac zabaw w Polanowicach i zdatność wody do picia w Głuchołazach tematami magazynu interwencyjnego [INTERWENCJA] W audycji wróciliśmy do sprawy, którą zgłosił nam mieszkaniec Polanowic. Otóż obok posesji naszego słuchacza za płotem wybudowano plac zabaw przy świetlicy… » więcej 2024-12-20, godz. 18:15 Jak ludziom, którzy - wydawałoby się są w beznadziejnej sytuacji - można pomóc? [INTERWENCJA] Staramy się ostatnio często podejmować temat pomocy dla powodzian, relacjonować inicjatywy pozwalające "stanąć na nogi" ofiarom wrześniowego kataklizmu… » więcej 2024-12-19, godz. 14:45 Wydłużenie lewoskrętu na DK45 zmniejszy korki? Słuchacze apelują o zmianę [INTERWENCJA] Na dojeździe do skrzyżowania DK 45 z obwodnicą Opola, szczególnie w godzinach porannych tworzą się korki. Jak można upłynnić ruch? Z podpowiedzią i zarazem… » więcej 2024-12-18, godz. 16:13 Szczury na klatkach schodowych osiedla w Opolu [INTERWENCJA] Są niezwykle inteligentne i zarazem niebezpieczne dla człowieka. Mowa o szczurach, które ostatnio pojawiły się na osiedlu AK w Opolu. Gryzonie można spotkać… » więcej 2024-12-17, godz. 13:50 "Porozmawiać z nikim nie idzie, bo dzieci hałasują" [INTERWENCJA] Tuż obok posesji naszego słuchacza za płotem wybudowano plac zabaw przy świetlicy wiejskiej. Pan Czesław skarży się na hałasy, które docierają do niego… » więcej 2024-12-16, godz. 14:11 "Czyste Powietrze dla powodzian" - są pytania, szukamy odpowiedzi [INTERWENCJA] 12 grudnia został uruchomiony program "Czyste Powietrze dla powodzian", który ma być pomocą dla poszkodowanych. Posiada ułatwioną procedurę starania się… » więcej
12345
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »