Przeprowadzka wydziałów ratusza w Opolu do Centrum Usług Publicznych jest na finiszu, ale w związku z nią, otrzymaliśmy informację, od chcących we wtorek (13.06) załatwić w tym miejscu swoje urzędowe sprawy, że są problemy i wielu petentów odbiło się od drzwi. Problemy były w poniedziałek i o tym ratusz informował, ale we wtorek (13.06) po godz. 9:00 zadzwoniła do nas zdenerwowana słuchaczka, że dalej coś nie działa.
Co było powodem i czy wydziały w Centrum Usług Publicznych działają już sprawnie, to sprawdzaliśmy dziś w naszym paśmie interwencyjnym.
Pojawiliśmy się na miejscu i porozmawialiśmy z petentami, którzy we wtorek (13.06) nie zostali obsłużeni w CUP. Jak to wyglądało?
Posłuchaj, co się działo we wtorek (13.06) w CUP
Przypomnijmy: Centrum Usług Publicznych w Opolu oficjalnie otwarto 15 maja. Przeniesiony został tam m.in. Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Spraw Obywatelskich, Wydział Polityki Społecznej, Wydział Zarządzania Kryzysowego, Wydział Lokalowy, biuro Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. CUP mieści się przy ul. Pileckiego w Opolu. Pracuje tam w sumie 300 urzędników.
Pan
Zaproszenie do programu przyjął sekretarz miasta Opola Grzegorz Marcjasz
- To były drobne problemy techniczne i nie z naszej strony. Technicy z Centralnego Ośrodka Informatyki cały czas monitorują funkcjonowanie systemu – powiedział nam Grzegorz Marcjasz.
Naszego gościa zapytaliśmy także o dostępność obiektu dla osób z niepełnosprawnościami.
Grzegorz Marcjasz
Tematem zajęła się Agnieszka Stefaniak. Cała audycja jest do posłuchania poniżej.
Kłopoty, z których trudno wybrnąć, sytuacje bez wyjścia, problemy, które nas przerastają, ale też i to, co dobrego dzieje się wokół i warto o tym opowiedzieć innym, bo dobrem też trzeba się dzielić! Autorzy czekają na telefony i maile w sprawach, które dotyczą każdego z nas.
Już po 12:00 tematy, którymi warto, można, trzeba podzielić się z reporterami Radia Opole. Czekamy na nie pod adresem:interwencje@radio.opole.pl, wiadomość można nam zostawić również pod numerem telefonu 774 541 541.