Zagrożenia i szanse dla mediów w dobie pandemii - debata PAP z udziałem menadżerów medialnych
Jak prowadzić przedsiębiorstwo medialne i jak zarządzać informacją w dobie koronawirusa? Tej tematyce będą poświęcone dwie debaty zapowiadające III edycję konferencji Media Przyszłości. Obydwa wydarzenia organizuje PAP.
Trwająca od marca pandemia i kolejne restrykcje gospodarcze dotknęły m.in. rynek mediów i informacji. Z jednej strony wzrosło zapotrzebowanie na bieżącą, wiarygodną informację. Do odbiorców dociera jednak tak duża ilość komunikatów, że mówi się wręcz o towarzyszącej pandemii infodemii. Z drugiej strony, media stanęły przed poważnymi problemami, jak np. ograniczenia w dystrybucji związane z zamykaniem placówek handlowych czy kryzys rynku reklamy. Celem debat będzie podsumowanie i przeanalizowanie obecnie zachodzących zmian w świecie mediów i komunikacji, jak również przedstawienie scenariuszy dalszego rozwoju,.
Ze względu na sytuację pandemiczną debaty zaplanowano online we wtorek (08.12) i środę (9.12). Wśród zaproszonych gości są dziennikarze, przedstawiciele polskich mediów i przedsiębiorcy. Spotkania poprowadzi prezes PAP Wojciech Surmacz.
Tematem wtorkowej dyskusji będzie „Koronakryzys w mediach. Przedsiębiorstwo medialne w obliczu pandemii”. Początek - 10.00. W środę, także od 10.00 uczestnicy konferencji skupią się „Koronakryzysie w biznesie. Jak zarządzać komunikacją w dobie pandemii i infodemii?”.
Szczegóły na stronie www.mediaprzyszlosci.pap.pl. Transmisja z konferencji w serwisach PAP: ap.pl, pap-mediaroom.pl oraz mediach społecznościowych PAP.
Dodajmy, drugą odsłonę III konferencji Media Przyszłości zaplanowano w 2021 roku.
Ze względu na sytuację pandemiczną debaty zaplanowano online we wtorek (08.12) i środę (9.12). Wśród zaproszonych gości są dziennikarze, przedstawiciele polskich mediów i przedsiębiorcy. Spotkania poprowadzi prezes PAP Wojciech Surmacz.
Tematem wtorkowej dyskusji będzie „Koronakryzys w mediach. Przedsiębiorstwo medialne w obliczu pandemii”. Początek - 10.00. W środę, także od 10.00 uczestnicy konferencji skupią się „Koronakryzysie w biznesie. Jak zarządzać komunikacją w dobie pandemii i infodemii?”.
Szczegóły na stronie www.mediaprzyszlosci.pap.pl. Transmisja z konferencji w serwisach PAP: ap.pl, pap-mediaroom.pl oraz mediach społecznościowych PAP.
Dodajmy, drugą odsłonę III konferencji Media Przyszłości zaplanowano w 2021 roku.