Turniej dziewięciu firm o skutecznym marketingu, czyli V Opolski Wieczór Przedsiębiorczości [ZDJĘCIA]
Jak przebić się na konkurencyjnym rynku? Skuteczny marketing był tematem V Opolskiego Wieczoru Przedsiębiorczości w Stegu Arenie w Opolu.
- Każda firma jest z innej branży i każda z nich ma inny pomysł na ten marketing - mówi Bartosz Ryszka, prezes Opolskiej Izby Gospodarczej. - Oczywiście, stary marketing typu reklamy w gazetach jest również potrzebny, ale kwestie dotyczące tworzenia jakichś treści w mediach społecznościowych są także bardzo istotne. Osobiście jestem bardzo ciekaw, co te firmy mają do zaprezentowania.
Adam Ramczykowski, dyrektor marketingu Radia Opole, podkreśla, że komunikacja marketingowa naszej rozgłośni jest bardzo widoczna. - To jest przede wszystkim antena Radia Opole. Drugim obszarem, w którym bardzo mocno działamy, jest marketing w mediach społecznościowych oraz eventy – tam jesteśmy najbliżej słuchacza, mamy okazję do rozmów, integrowania się i mocnego brandingu. Ostatnim obszarem, bardzo ważnym, jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Chodzi o naszą działalność środowiskową oraz pomocową czy charytatywną. W tym względzie mocno sprawdziliśmy się podczas ostatniej powodzi.
Poza konkursem firm przywitano 15 nowych członków OIG, były też podziękowania dla przedsiębiorstw zaangażowanych w pomoc powodzianom.