Osiągnięto 9.445.970,29 zł przychodów netto ze sprzedaży produktów zwiększając je w porównaniu z 2020 rokiem o 3 mln. 244 tyś zł. Spółka, na koniec roku 2021 wypracowała zysk netto w wysokości 286 694,34 zł.
Podczas Zgromadzenia Wspólników Spółki Audytorium 17 została powołana nowa Rada Nadzorcza, w składzie:Piotr Ornowski – Prezes Radia Katowice, Mariusz Bartkowicz – PrezesRadia Kraków, który został wybrany przewodniczącym Rady Nadzorczej oraz Leszek Sobański – Prezes Radia Olsztyn.
Prezes Zarządu Paweł Paluch podziękował dotychczasowej Radzie Nadzorczej za bardzo merytoryczną współpracę oraz ważny głos doradczy w istotnych sprawach Spółki. Poprzednio Radę Nadzorczą spółki tworzyli: Tadeusz Deszkiewicz – Prezes Radia dla Ciebie, Piotr Moc – Prezes Radia Opole oraz Janusz Knap – Prezes Radia Kielce. Prezes Paluch zaznaczył, że tak dobre wyniki finansowe są odpowiedzią rynku na wysoki poziom programowy Rozgłośni Regionalnych. Reklamodawcy to doceniają, mając gwarancję skutecznego dotarcia swoich komunikatów marketingowych.
Prezesem Zarządu Spółki Audytorium 17, niezmiennie, od 2016 r. jest Paweł Paluch. Wcześniej Paweł Paluch pracował w Telewizji Polskiej S.A. kierując Biurem Marketingu i Promocji, Biurem Zarządzania Programem i Marketingiem, był także członkiem zarządu Telewizji Polskiej SA. Był również twórcą agencji reklamowej Radia PLUS oraz rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
Poza podstawową działalnością – sprzedażą czasu reklamowego na antenach Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia – Audytorium17 bierze aktywny udział w dialogu technicznym i konsultacjach dotyczących nowych, jednoźródłowych badań konsumpcji mediów przygotowywanych przez KRRiT. W połowie roku 2021 Zarząd Audytorium 17 miał czynny udział w powstaniu Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO, który będzie reprezentować publicznych nadawców radiowych w organizacji JIC (Joint Industry Committee), mającej na celu przygotowanie nowej waluty rozliczeniowej na rynku reklamowym.
Audytorium17 to przedstawiciel nie tylko 17-stu Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia w dziedzinie zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych, ale także 6-ciu wyspecjalizowanych programów lokalnych, tzw. anten miejskich i 3 stacji nadających wyłącznie w technologii DAB+.
Regionalne Rozgłośnie Polskiego Radia, jako grupa radiowa, mają zasięg ogólnopolski, zachowując cały czas swój indywidualny, regionalny charakter. 100 nadajników naziemnych (FM) stacji regionalnych ulokowane w całej Polsce zapewniają najlepszy radiowy zasięg techniczny, co sprawia, że Regionalne Rozgłośnie obejmują swoim zasięgiem, nie tylko województwo w którym nadają, lecz również część terytorium województw ościennych. Audytorium17
trafia do ponad 36 milinów Polaków.
Więcej informacji:
https://audytorium17.pl/pl/strona-glowna/