Szybsza i bardziej komfortowa obsługa, rozszerzenie oferty informacyjnej, a wszystko w nowoczesnych wnętrzach - to najważniejsze zmiany jakie czekają opolan, którzy korzystają z Biura Obsługi Klienta PGNiG w Opolu. W stolicy województwa zostało otwarte pierwsze w regionie zmodernizowane - według nowych zasad spółki - biuro. To 46. placówka spółki na terenie kraju, która zyskała nowy wygląd i dodatkowe funkcje. Biuro Obsługi Klienta w Opolu znajduje się przy ul. Rodziewiczówny. Działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. Takich placówek na terenie województwa mamy siedem. Obok Opola bezpośrednio o radę, bądź rozwiązanie problemu możemy liczyć również w Brzegu, Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Krapkowicach, Nysie i Prudniku. W całym kraju PGNiG ma ponad 130 Biur Obsługi Klienta.