Radio Opole » Reporterski Obraz Dnia » W magazynie Reporterski Obraz Dnia

W magazynie Reporterski Obraz Dnia

2019-11-27, 16:00 Autor: Bogusław Kalisz

Opole: PGNiG uruchamia nowoczesne Punkty Obsługi Klienta

Otwarcie zmodernizowanego BOK PGNiG w Opolu [fot. Mariusz Chałupnik]
Otwarcie zmodernizowanego BOK PGNiG w Opolu [fot. Mariusz Chałupnik]
Szybsza i bardziej komfortowa obsługa, rozszerzenie oferty informacyjnej, a wszystko w nowoczesnych wnętrzach - to najważniejsze zmiany jakie czekają opolan, którzy korzystają z Biura Obsługi Klienta PGNiG w Opolu. W stolicy województwa zostało otwarte pierwsze w regionie zmodernizowane - według nowych zasad spółki - biuro. To 46. placówka spółki na terenie kraju, która zyskała nowy wygląd i dodatkowe funkcje. Biuro Obsługi Klienta w Opolu znajduje się przy ul. Rodziewiczówny. Działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. Takich placówek na terenie województwa mamy siedem. Obok Opola bezpośrednio o radę, bądź rozwiązanie problemu możemy liczyć również w Brzegu, Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Krapkowicach, Nysie i Prudniku. W całym kraju PGNiG ma ponad 130 Biur Obsługi Klienta.
PGNiG uruchamia nowoczesne Punkty Obsługi Klienta

Zobacz także

434435436437438439440
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »