Radio Opole » Kraj i świat
2024-07-09, 08:40 Autor: PAP

Hisense przedstawia nowe motto „Hisense - więcej niż marka”, sygnalizując ważną inicjatywę wizerunkową marki (MediaRoom)

QINGDAO, Chiny, 5 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- Międzynarodowy lider segmentu elektroniki użytkowej i urządzeń gospodarstwa domowego, koncern Hisense, zaprezentował nowy slogan: „Hisense - więcej niż marka”, wyznaczając tym samym znaczącą inicjatywę wizerunkową podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2024™.


Najnowsze hasło „Hisense - więcej niż marka” pojawiło się wraz z markami Hisense, ASKO i Gorenje podczas meczów piłki nożnej. To wyróżnienie marki podkreśla niezachwiane dążenie Hisense do ustanowienia silnej międzynarodowej pozycji, co znalazło odzwierciedlenie w strategicznych inwestycjach marketingowych spółki, a w szczególności w długoterminowej współpracy z przedstawicielami świata piłki nożnej jako oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™.


W rzeczywistości przesłanie Hisense ewoluowało wraz z jej globalnymi ambicjami i sponsoringiem piłki nożnej, przechodząc od hasła „Hisense TV nr 2 NA ŚWIECIE Hisense TV nr 1 W CHINACH” podczas Mistrzostw Świata FIFA 2022™ do „Never Settle for No. 2 Globally” („Drugie miejsce na świecie to za mało”) w trakcie UEFA EURO 2024™, oferując wszechstronny system technologii monitorów i inteligentnych urządzeń domowych. Według badania Ipsos 2023 realizowana strategia długoterminowego sponsoringu sportowego przyczyniła się do wzrostu światowej świadomości marki do 54%. Zgodnie z danymi Omdia udział koncernu w całkowitej sprzedaży telewizorów w I kwartale 2024 r. wyniósł 13,6%, osiągając globalny udział w przychodach ze sprzedaży na poziomie 12,1%. Obecnie firma zajmuje pozycję nr 2 na świecie pod względem dostaw telewizorów i nr 1 w segmencie telewizorów 100-calowych zarówno za rok 2023, jak i I. kw. 2024 r.


Wykorzystując strategię wielomarkowości, Grupa Hisense jest właścicielem szeregu innych marek, w tym Toshiba TV, Kelon, Gorenje, ASKO, VIDAA, SANDEN, Regza, MORA itp. Dzięki wieloletniemu rozwojowi wewnętrznemu i przejęciom zewnętrznym, spółka rozpoczęła etap światowej działalności i rozwoju wielu marek, co doprowadziło do stworzenia kompletnej i bogatej oferty produktowej. To z kolei zaowocowało powstaniem kompleksowej i zróżnicowanej struktury marki, która pozwala na stosowanie rozmaitych strategii marki w poszczególnych obszarach działalności i segmentach rynku, zaspokajając preferencje i potrzeby wielu grup konsumentów.


Firma Hisense dąży do osiągnięcia pozycji światowej klasy przedsiębiorstwa o uznanej na całym świecie reputacji, dlatego też od lat intensywnie rozwija się na arenie międzynarodowej, skutecznie wdrażając strategie globalizacji niezależnych i wysokiej klasy marek.


Dysponując rozbudowaną międzynarodową siecią obejmującą 34 parki przemysłowe, 26 centrów badawczo-rozwojowych i 64 oddziały zagraniczne, Hisense zatrudnia 110 tys. pracowników, z czego około 24 tys. to personel międzynarodowy. Tak rozbudowana sieć przyczynia się do rozwoju najnowocześniejszych produktów, zoptymalizowanej produkcji z wykorzystaniem globalnego łańcucha dostaw i odpowiednio dostosowanych strategii marketingowych dla poszczególnych regionów. Jako że innowacje technologiczne są kluczem do przyszłego sukcesu, Hisense zamierza konsekwentnie inwestować w badania i rozwój, opracowując najnowocześniejsze, innowacyjne produkty, których celem jest poprawa jakości życia użytkowników. Koncentrując się na potrzebach konsumentów, w 2023 r. wdrożono „strategię skoncentrowaną na użytkowniku i opartą na scenariuszach”, która pozwoliła lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów. To ukierunkowanie bezpośrednio przekłada się na najnowszą odsłonę marki z 2024 r., która akcentuje „technologię skupioną na użytkowniku” i „najwyższą jakość”.


Cele koncernu Hisense wykraczają poza doskonałą jakość obrazu i parametry urządzeń. Doceniając znaczenie zaspokajania różnorodnych potrzeb konsumentów, nadając priorytet miejscowym preferencjom poprzez skuteczne dostosowanie łańcucha dostaw i budowanie solidnych mostów komunikacyjnych zgodnie z hasłem „local for local” podkreślającym lokalność marki, firma Hisense przeobraziła się w wiodącą międzynarodową markę, wprowadzając innowacyjną naukę i technologię do stylu życia konsumentów na całym świecie.


Hisense


Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, która jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. W 2023 r. i I kw. 2024 Hisense zajęła w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, obejmując pozycję lidera w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.


Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2454912/Hisense_tagline_UEFA_EURO_2024.jpg


Źródło: Hisense


KONTAKT:


Patrick Chen


e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com


Źródło informacji: PR Newswire


UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.


Kraj i świat

2024-08-02, godz. 21:00 Paryż/pływanie - McEvoy ze złotym medalem na 50 m st. dowolnym Australijczyk Cameron McEvoy czasem 21,25 zdobył złoty medal igrzysk w Paryżu w pływackim wyścigu na 50 m stylem dowolnym. Drugie miejsce zajął Brytyjczyk… » więcej 2024-08-02, godz. 21:00 Paryż/pływanie - 50 m st. dowolnym mężczyzn (wyniki) Wyniki pływackiego wyścigu na 50 m st. dowolnym mężczyzn: 1. Cameron McEvoy (Australia) 21,25 2. Benjamin Proud (W. Brytania) 21,30 3. Florent Manaudou… » więcej 2024-08-02, godz. 21:00 Liga włoska - Roma pozyskała Dowbyka, króla strzelców hiszpańskiej ekstraklasy (korekta) Ukrainiec Artem Dowbyk, król strzelców hiszpańskiej ekstraklasy piłkarskiej w minionym sezonie, przeszedł z Girony do Romy - poinformował włoski klub. Według… » więcej 2024-08-02, godz. 21:00 Paryż/gimnastyka - trampolina mężczyzn (wyniki) Wyniki rywalizacji w gimnastyce na trampolinie mężczyzn: 1. Iwan Litwinowicz (AIN) 63,090 pkt 2. Wang Zisai (Chiny) 61,890 3. Yan Langyu (Chiny) 60,950 4… » więcej 2024-08-02, godz. 21:00 Paryż/judo - złoty Riner: pokazałem silniejszą wersję siebie Słynny francuski judoka Teddy Riner po zdobyciu czwartego złotego medalu olimpijskiego, w tym trzeciego indywidualnie, przyznał, że pokazał w Paryżu lepszą… » więcej 2024-08-02, godz. 21:00 Paryż/gimnastyka - Białorusin Litwinowicz najlepszy w rywalizacji na trampolinie Występujący pod neutralną flagą Białorusin Iwan Litwinowicz zdobył w Paryżu złoty medal olimpijski w gimnastyce na trampolinie. Srebro wywalczył Chińczyk… » więcej 2024-08-02, godz. 20:50 Gasiuk-Pihowicz: wniosek prezydenta do TK szkodzi Polsce; Suchoń: Duda stanął po stronie chaosu w wymiarze sprawied… Andrzej Duda pomaga PiS i szkodzi Polsce - powiedziała Kamila Gasiuk-Pihowicz (KO), odnosząc się do wniosku prezydenta do TK ws. noweli ustawy o KRS. Wg szefa… » więcej 2024-08-02, godz. 20:40 Ekstraklasa piłkarska – Zagłębie – Puszcza 1:0 (opis2) KGHM Zagłębie Lubin - Puszcza Niepołomice 1:0 (0:0) Bramka: 1:0 Igor Orlikowski (53-głową). Żółta kartka - KGHM Zagłębie Lubin: Dominik Hładun… » więcej 2024-08-02, godz. 20:40 USA/ Kamala Harris ma już wystarczające poparcie, by zostać oficjalną kandydatką w wyborach Wiceprezydentka Kamala Harris zdobyła wystarczającą liczbę głosów delegatów Partii Demokratycznej, aby stać się oficjalną kandydatką w wyborach prezydenckich… » więcej 2024-08-02, godz. 20:40 Lubelskie/ Koniec utrudnienia po wypadku na DK12 w Pełczynie (aktl.) Zakończyły się utrudnienia spowodowane wypadkiem na drodze krajowej nr 12 w miejscowości Pełczyn (Lubelskie) - podał w piątek lubelski oddział GDDKiA. » więcej
1234567
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »