Radio Opole » Kraj i świat
2022-10-04, 08:10 Autor: PAP

VAN GRAAF oferuje spójne, omnichannelowe doświadczenie zakupowe (MediaRoom)

W obliczu obecnych i przyszłych wyzwań społecznych, środowiskowych i ekonomicznych VAN GRAAF wyznaczył kurs na cyfrową przyszłość. Rozumiejąc potrzeby klientów i wychodząc im naprzeciw, dom mody ułatwia zakupy oferując jednocześnie „coś więcej”, niż sam produkt. VAN GRAAF sukcesywnie rozwija się w zakresie digitalizacji i optymalizacji spójnego omnichannelowego doświadczenia zakupowego, dzięki któremu zakupy to czysta przyjemność.

Obecnie VAN GRAAF to jedna z największych sieci sklepów odzieżowych w Europie. Oferuje różnorodne kolekcje prestiżowych międzynarodowych marek – doskonałe gatunkowo linie typu basic, najnowszą modę młodzieżową i designerskie kolekcje prosto z wybiegów. VAN GRAAF jest synonimem najwyższej jakości, zapewniając klientom najlepszy asortyment oraz profesjonalne doradztwo i obsługę w 16 salonach rozmieszczonych w Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Łotwie oraz Węgrzech czy sklepie internetowym w Polsce.


Pozytywne, zintegrowane doświadczenie zakupowe łączące sklep online, aplikację oraz salony stacjonarne VAN GRAAF to główny cel optymalizacji i rozwoju na przyszłość. Digitalizacja od samego początku była dla VAN GRAAF wyzwaniem, któremu firma nieustannie stawia czoła i konsekwentnie urzeczywistnia. Powiązanie doświadczenia zakupowego sklepów stacjonarnych z ofertami internetowymi jest ważnym elementem budującym przyszłość, a VAN GRAAF ułatwia klientom zakupy jednocześnie oferując im atrakcyjną wartość dodaną.


Integrując swoje sklepy, firma wykracza poza klasyczny model Click & Collect, dzięki czemu klienci otrzymują spójne omnichannelowe doświadczenie zakupowe. Między innymi kupujący mają możliwość dokonania zwrotu zamówienia online w salonie stacjonarnym. Co więcej, kolejne etapy rozwoju VAN GRAAF to funkcjonalności z nastawieniem na maksymalizację korzyści dla konsumenta. Tym samym firma jest na dobrej drodze, aby stać się wiodącym detalicznym sprzedawcą omnichannel w Europie.


Integralną częścią strategii omnichannel VAN GRAAF jest aplikacja dostępna na urządzenia mobilne, która łączy w sobie wartość dodaną płynącą z doświadczeń online (w sklepie internetowym) i offline (w sklepach stacjonarnych) dla klienta. Dzięki aplikacji posiadacze VG Card zawsze mają przy sobie cyfrową kartę klienta i nie przegapią żadnych promocji, takich jak liczne korzyści cenowe i miłe niespodzianki.


Aplikacja jest zatem czymś więcej niż cyfrowym narzędziem lojalnościowym. Sprawia, że wizyta w sklepach staje się przyjemnością; osoby mogą użyć aplikacji do skanowania przedmiotu, aby zobaczyć inne pasujące do niego produkty, a także sprawdzić dostępność w innych rozmiarach lub kolorach oraz zlecić dostarczenie wybranego przedmiotu bezpośrednio na wskazany adres. Co więcej, skanując kod kreskowy przy kasie kupujący mogą również skorzystać z promocji rabatowych w aplikacji. Dodatkowo, do aplikacji klienci mogą też bezpośrednio wprowadzać paragony, co umożliwia wykonanie zwrotu bez posiadania potwierdzenia zakupu w formie papierowej.


Zespół VAN GRAAF stale pracuje nad dalszym rozwojem wielu funkcji i zalet aplikacji. Bardzo ważnym elementem w strategii marki są opinie i oceny klientów odnośnie aplikacji, które wpływają na jej optymalizację, ponieważ ma to realne przełożenie na zadowolenie kupujących.


Zakupy online to obecnie dla większości osób najpopularniejsza i najczęściej wybierana forma nabycia dóbr. Dlatego też VAN GRAAF jest świadomy priorytetu strategicznego połączenia kanałów komunikacji i wprowadzania udoskonaleń procesu zakupowego dla klientów. Obecni konsumenci domu mody również doceniają zakupy w wirtualnym świecie i warto zaznaczyć, że aplikacja VAN GRAAF cieszy się coraz większą popularnością. Świadczą o tym wyniki sprzedaży za jej pośrednictwem, która w porównaniu z poprzednim rokiem, w 2021 roku wzrosła aż o 160%.


Więcej informacji o aplikacji VAN GRAAF: www.vangraaf.com/pl/shopping-app


VAN GRAAF to jeden z największych domów mody typu multibrand, oferujący różnorodne kolekcje prestiżowych międzynarodowych marek – doskonałe gatunkowo linie typu basic, najnowszą modę młodzieżową i designerskie kolekcje prosto z wybiegów. VAN GRAAF jest synonimem najwyższej jakości, zapewnia Klientom najlepszy asortyment oraz profesjonalne doradztwo i obsługę. W 2016 uruchomiony został sklep internetowy VANGRAAF.COM oferujący różnorodny asortyment produktów i usług. Oprócz 16 sklepów stacjonarnych w Szwajcarii, Polsce, Czechach i na Węgrzech, sprzedawca wielokanałowy prowadzi również sklepy internetowe w Niemczech i Polsce. Firma wyznaczyła kurs na cyfrową przyszłość i uważa się za idealnie przygotowaną w obliczu obecnych i przyszłych wyzwań społecznych, środowiskowych i ekonomicznych.


Więcej informacji na www.vangraaf.com.


KONTAKT:


Blame Us


Lucyna Kubasik - Pamięta


mail: lucyna.pamieta@blame-us.com


tel. kom. +48 604 546 411


www.vangraaf.com


Źródło informacji: VAN GRAAF


UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.


Kraj i świat

2024-07-15, godz. 09:30 W niedzielę pięć osób zginęło w wypadkach drogowych, trzy utonęły W niedzielę doszło do pięciu wypadków. Zginęło w nich pięć osób - wynika z policyjnej mapy wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym. Rządowe Centrum… » więcej 2024-07-15, godz. 09:30 „Kod zła” bije rekordy, „Gru i Minionki” liderują box-office’owi w Ameryce Północnej 44,6 miliona dolarów zarobił w drugim tygodniu wyświetlania w północnoamerykańskich kinach animowany film „Gru i Minionki: Pod przykrywką”. Jednak to… » więcej 2024-07-15, godz. 09:20 Borówka - superowoc, który przepisałby Ci okulista (MediaRoom) Problemy ze wzrokiem określa się już mianem epidemii. Krajowa Rzemieślnicza Izba Optyczna podaje, że 90% populacji sięga po okulary do czytania. Jak chronić… » więcej 2024-07-15, godz. 09:20 ME 2024 – brytyjska prasa: cierpienie Anglii trwa dalej, ale Hiszpania była lepsza Cierpienie Anglii związane z tym, że od 58 lat nie wygrała żadnego wielkiego piłkarskiego turnieju będzie trwało dalej, ale nie można mieć pretensji… » więcej 2024-07-15, godz. 09:20 Grecja/ W ciągu roku rezerwy wody w Attyce zmniejszyły się o 25 proc. Po najcieplejszej zimie w historii rezerwy wody w greckim regionie Attyka zmniejszyły się o niemal jedną czwartą. Władze uruchomiły kampanię społeczną… » więcej 2024-07-15, godz. 09:10 Bodnar o ew. uchyleniu immunitetu Mateckiemu: są podejrzenia dot. Stowarzyszenia Fidei Defensor W przypadku posła PiS Dariusza Mateckiego podejrzenia dotyczą dotacji dla Stowarzyszenia Fidei Defensor - ocenił szef MS Adam Bodnar, pytany o wniosek o uchylenie… » więcej 2024-07-15, godz. 09:00 Chiny/ Wzrost PKB w II kwartale niższy od spodziewanego Produkt krajowy brutto (PKB) Chin wzrósł w drugim kwartale br. o 4,7 proc. rok do roku - wynika z opublikowanych w poniedziałek danych państwowego urzędu… » więcej 2024-07-15, godz. 09:00 Gdańsk/ Pożar hali opanowany; miasto zamknęło plaże przy porcie (aktl.) Pożar hali w Nowym Porcie w Gdańsku jest opanowany. Prowadzimy dogaszanie i sprawdzamy pogorzelisko - powiedział PAP kpt. Andrzej Piechowski z Komendy Miejskiej… » więcej 2024-07-15, godz. 08:50 Dobrzyński: przepisy o schronach mają wejść w życie od 1 stycznia 2026 r. Rzecznik ministra spraw wewnętrznych i administracji Jacek Dobrzyński poinformował w poniedziałek, że przepisy tzw. ustawy schronowej, nad którą pracuje… » więcej 2024-07-15, godz. 08:30 Niemcy/ Prasa: zamach na Trumpa punktem zwrotnym w kampanii wyborczej w USA Zamach na Donalda Trumpa wzmocni jego szanse na zwycięstwo w wyborach prezydenckich w USA - uważają niemieccy komentatorzy. Podziwiają oni medialny instynkt… » więcej
1234567
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »