- Media publiczne mają obowiązek emitowania bezpłatnych audycji wyborczych - przypomina Rafał Tkacz, dyrektor opolskiej delegatury Krajowego Biura Wyborczego.
- Wnioski o przydział czasu antenowego mogły złożyć wszystkie komitety wyborcze, które zarejestrowały co najmniej jedną listę kandydatów na radnych lub co najmniej jednego kandydata na wójta, burmistrza czy prezydenta - mówi Rafał Tkacz.
- Losowano numery poszczególnych komitetów, przypisując do danych pasm gdzie będą emitowane bloki wyborcze. Jest to robione po to, aby wykluczyć z góry przypisanie takiego czasu – tłumaczy Rafał Tkacz.
Na losowanie przyszło kilkanaście osób, głównie pełnomocnicy komitetów wyborczych.
Dodajmy, że to od komitetów zależy w jakiej formie się zaprezentują. Mogą bezpłatnie nagrać spot wyborczy w Radiu Opole, bądź dostarczyć gotowe nagranie. Emisja spotów w Radiu Opole rozpocznie się 1 listopada, ostatni wyemitowany zostanie 14 listopada.
Posłuchaj:
Piotr Wrona
POLSKIE RADIO REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W OPOLU" RADIO OPOLE" S.A. uprzejmie informuje, iż:
Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „RADIO OPOLE” S.A. zgodnie z rozporządzeniem KRRiT z dnia 12 lipca 2011 r. w sprawie czasu oraz ramowego podziału czasu przeznaczonego na rozpowszechnianie nieodpłatnie audycji wyborczych, trybu postępowania dotyczącego podziału czasu, zakresu rejestracji oraz sposobu przygotowania i emisji audycji wyborczych w programach publicznej radiofonii i telewizji ( Dz.U. Nr 154, poz. 915, z późn. zm.) zaprasza do składania wniosków o przyznanie czasu antenowego do dnia 27 października br. do godziny 10.00 w siedzibie Radia Opole S.A. przy ulicy Strzelców Bytomskich 8 w Opolu.
W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat warunków realizacji na antenie Radia Opole odpłatnych kampanii wyborczych dotyczących wyborów samorządowych 2014, które odbędą się w 16 listopada 2014 roku, prosimy o kontakt z Tomaszem Bardelskim, Koordynatorem ds. Sprzedaży (tel. 77 40 13 436, m. 509 893 850, e-mail: tomasz.bardelski@radio.opole.pl). Zapraszamy jednocześnie do zapoznania się z cennikiem reklamy wyborczej.