Radio Opole » Reporterski Obraz Dnia » W magazynie Reporterski Obraz Dnia

W magazynie Reporterski Obraz Dnia

2020-11-05, 14:45 Autor: Agnieszka Stefaniak

Przygotowanie do nauczania zdalnego w klasach I - III

Szkoła [Fot. J. Maćkowiak]
Szkoła [Fot. J. Maćkowiak]
Od poniedziałku uczniowie klas 1-3 szkół podstawowych przejdą na nauczanie zdalne. W placówkach na Opolszczyźnie trwa sprawdzanie systemów, planowanie internetowych konsultacji z rodzicami i wyposażanie uczniów w komputery.
Przygotowanie do nauczania zdalnego w klasach I - III [autor: Katarzyna Doros]

Zobacz także

2020-08-19, godz. 16:00, ROD - artykuły Głośno w opolskim amfiteatrze. Ruszyła budowa festiwalowej scenografii Już za niespełna 3 tygodnie w stolicy regionu rozpocznie się 57 Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki. W opolskim amfiteatrze rozpoczęły się prace nad scenografią. » więcej 2020-08-19, godz. 15:30, ROD - artykuły Baborów: woda płynęła wszędzie, takiej nawałnicy jeszcze nie było Mieszkańcy mówią, że czegoś takiego nie pamiętają. Strażacy potwierdzają, że poniedziałkowa nawałnica była czymś wyjątkowym. » więcej 2020-08-18, godz. 15:30, ROD - artykuły W reżimie sanitarnym, ale idą. Opolscy pielgrzymi są drodze na Jasną Górę Wygląda to inaczej niż zazwyczaj. Bez noclegów, bez zorganizowanych posiłków a całość w formie sztafety. Opolscy pielgrzymi są drodze na Jasną Górę. » więcej 2020-08-18, godz. 15:15, ROD - artykuły Nowe - stare prezydium namysłowskiej rady miejskiej Namysłowska rada miejska ma od dziś nowe prezydium, którego skład jest identyczny z tym, które wybrano 27 lutego. Konieczność ponownego przeprowadzenia głosowania wynikła z wątpliwości co do trybu powołania przewodniczącego, jak… » więcej 2020-08-17, godz. 15:30, ROD - artykuły Tu potrzebne jest ustawiczne szkolenie i doskonalenie umiejętności Wyprowadzenie samochodu z poślizgu, jazda do przodu i do tyłu między pachołkami czy gwałtowne hamowanie - to tylko niektóre z technik jazdy, które dzisiaj doskonalili opolscy funkcjonariusze ruchu drogowego. » więcej
416417418419420421422
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »