Podsumowanie kampanii przez SLD. "Chcemy decydować w oparciu o konsensus"
Komitet SLD-Lewica Razem podsumował kampanię. Kandydatka na prezydenta Opola z tego komitetu Apolonia Klepacz pokazała „Alfabet Lepszego Opola”, czyli zbiór propozycji, o których mówiono na konferencjach prasowych, a szef wojewódzkich struktur SLD Piotr Woźniak zachęcał, aby w najbliższą niedzielę pójść do urn.
- Prosimy pokornie o to, żeby na wybory pójść i żeby zagłosować najlepiej na listę numer 5, czyli listę fantastycznych ludzi - mówi Woźniak.
- W tej kampanii udało nam się wyróżnić jeden temat, czyli przeznaczenie 10% dochodów własnych samorządu na budownictwo komunalne – podkreślał Paweł Kampa, sekretarz wojewódzki i szef sztabu wyborczego SLD. - Myślę, że żaden inny kandydat na prezydenta Opola i żaden inny kandydat w samorządach takiego konkretu nie przedstawił. To jest dla nas bardzo ważne - mówi Kampa.
- Chcę podkreślić, że samorząd jest wspólnotą wszystkich mieszkańców, nie radnych, nie prezydenta, nie prezesów spółek, tylko nas wszystkich - dodaje Jarosław Pilc, kandydat do Rady Miasta Opola.
Piotr Woźniak, szef SLD w regionie zaapelował także do konkurencyjnych komitetów, aby po wyborach wszelkie banery reklamowe trafiły np. do schronisk dla zwierząt.
- Idzie zima, a te materiały nie przepuszczają wiatru i przydadzą się zwierzakom. Gorąco do tego namawiam – mówi Woźniak.