Pracownicy opolskiego oddziału NFZ w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym
Informowali o programach profilaktycznych, zapoznawali pacjentów z ich prawami i opowiadali na wszelkie pytania. Akcję zorganizowano w ramach zbliżającego się Dnia Chorego.
- Chcieliśmy się zaprezentować w miejscu, gdzie jest najwięcej pacjentów. Bardzo często pytają o długość kolejki, gdzie można znaleźć taką informację, gdzie jest najkrótszy termin, numery telefonów do konkretnych placówek i jaki czas ma ważność skierowanie do danego specjalisty - mówi Elwira Bielak z opolskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia.
Przy stoiku informacyjnym NFZ-etu każdy zainteresowany mógł także od ręki wyrobić sobie dostęp do Zintegrowanego Informatora Pacjenta, bazy funduszu, w której znaleźć można dane o naszym leczeniu, ale także jego finansowaniu.
Przy stoiku informacyjnym NFZ-etu każdy zainteresowany mógł także od ręki wyrobić sobie dostęp do Zintegrowanego Informatora Pacjenta, bazy funduszu, w której znaleźć można dane o naszym leczeniu, ale także jego finansowaniu.