Radio Opole » Interwencja Radia Opole » Posłuchaj audycji: » Brak internetu - co zrobić w przypadku awarii trwających…
2024-09-05, 14:40 Autor: Dawid Rajwa, oprac. AL

Brak internetu - co zrobić w przypadku awarii trwających nie kilka godzin, ale... kilka dni? [INTERWENCJA]

Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Taki komunikat wyświetlał się u naszej słuchaczki [fot. Dawid Rajwa]
Zgłosiła się do nas słuchaczka, która straciła dostęp do usług jednej z sieci telefonii komórkowej. Pani Elżbieta utraciła dostęp w piątkowy (30.08) wieczór. W środę (04.09) skontaktowała się z nami z prośbą o pomoc, bo mimo wielokrotnych prób i zgłoszeń na infolinię, nie mogła ani oglądać telewizji, ani korzystać z internetu. Okazało się, że awaria dotyczy również innych osób zamieszkujących w tej lokalizacji.

Tematem zajęliśmy się w magazynie interwencyjnym. Postanowiliśmy dopytać operatora, jak wygląda proces zgłaszania awarii przez użytkowników i dlaczego mieszkańcy bloku przy ul. Domańskiego w Opolu tak długo czekają na rozwiązanie problemu
.
- Są odcięte, że tak powiem, dwa domy od świata, czyli ulica Domańskiego 109A i 109, dwa bloki. Nikt nam nie podał informacji, przyczyny, do kiedy ta awaria będzie, do tej pory jesteśmy właściwie odłączeni od świata i nie wiemy o co chodzi. Mąż wydzwaniał przynajmniej 15 razy i nie ma żadnej informacji - żali się słuchaczka.
Telefon od pani Elżbiety proszącej o interwencję
Na miejscu znalazł się autor audycji i dopytał naszą słuchaczkę, jak dokładnie wyglądała ta sprawa.

- Mamy dzisiaj wtorek i nadal nie ma internetu - usłyszał. - Nam chodziło tylko o to, żeby się dowiedzieć, jaka to jest awaria, kiedy ta awaria mniej więcej będzie usunięta, żeby człowiek cokolwiek wiedział. Tylko tyle, bo no zdarzają się awarie, no to jest życie i wiadomo, tymczasem cały czas nas jak gdyby zbywano... Dzwoniliśmy na pewno kilkanaście razy - potwierdziła na miejscu pani Elżbieta.
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (1)
- Po którymś telefonie, jakiś pan konsultant tym razem się trochę głębiej zainteresował i powiedział, że jesteśmy wylogowani w ogóle z systemu, co nas bardzo zdziwiło, tym bardziej, że mamy w ogóle nadpłaty zrobione, dlaczego wylogowani, no to przecież jeśli jest człowiek wylogowany, to znaczy, że czegoś jako klient nie dopatrzył, prawda? - mówi mieszkanka ulicy Domańskiego w Opolu.

- Odkryli, że to jest coś technicznego, tak i że to trzeba gdzieś dalej zgłosić, ale potem ten pan już do nas ani nie oddzwonił, ani nie napisał, jaka to jest usterka, mąż potem znowu dzwoni, znowu dzwoni, znowu dzwoni i no i dalej jesteśmy po prostu, że tak powiem z niczym - opowiada pani Elżbieta.

- Cały czas mam nadzieję, że to jest taki znany operator, że jednak dobry operator, i że wiarygodny i mam nadzieję, że usterka będzie jednak usunięta - dodaje pani Elżbieta.
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (2)
Czy awaria dotyczy tylko mieszkania pani Eli? Nie, okazuje się, że dotyczy całego bloku!
Z panią Elżbietą rozmawia Dawid Rajwa (3)
Zajrzeliśmy zatem do sąsiada pani Eli, który także podzielił się z nami podobnym problemem. W związku z tym, że pracuje zdalnie i internet jest mu niezbędny, po 3 dniach zdecydował się na wypowiedzenie umowy i postanowił zostać klientem innego operatora.
Z sąsiadem pani Elżbiety rozmawia Dawid Rajwa
12

Zobacz także

2024-11-08, godz. 14:59 "Czy jest sposób na kierowców tuningowanych samochodów?" - pyta nasz słuchacz [INTERWENCJA] Na hałas, szczególnie uciążliwy w godzinach nocnych, skarży się pan Aleksander, nasz słuchacz z dzielnicy Zaodrze w Opolu. Jednocześnie pyta, czy są jakiekolwiek… » więcej 2024-11-07, godz. 15:40 "W Opolu mamy świetną komunikację miejską, fajne autobusy, tylko, że jest jedna sprawa, którą warto by zrobić:… Zadzwonił do nas słuchacz prosząc o interwencję w sprawie jazdy autobusów w Opolu. Chodzi konkretnie o to, że pan Bogdan, jako pasażer będący inwalidą… » więcej 2024-11-06, godz. 15:15 "To będzie dalej zbiórka dla Jacka, z tym, że już teraz na konkretne leczenie pooperacyjne" - inicjatorki zbiórki… Interwencja dziś (06.11) nietypowa, bo sprawdzamy stan konta ze zbiórką dla Jacka Kasprzyka, bo ciągle potrzebna jest pomoc. Zbiórka będzie trwała jeszcze… » więcej 2024-11-04, godz. 18:05 Spór o prawo do zarejestrowania samochodu [INTERWENCJA] W pierwszy momencie wydawałoby się, że to prosta urzędnicza sprawa - wyrobienie dowodu rejestracyjnego. Problem powstaje w momencie, gdy pojazd jest spadkiem… » więcej 2024-10-31, godz. 17:00 Czy każdy może wjechać na cmentarz samochodem i dlaczego toaleta przy parkingu cmentarza jest nieczynna? [INTERWENC… Kto może samochodem wjechać na teren cmentarza? To jeden z tematów, którym zajęliśmy się dziś (31.10) w magazynie interwencyjnym. Zaczniemy jednak od sprawy… » więcej 2024-10-30, godz. 16:30 "Woda zalała nam stanicę i sprzęt" - drużyna WOPR z Brzegu pilnie potrzebuje odbudować infrastrukturę [INTERWENC… Bywają takie sytuacje, kiedy zaangażowanie sił, które niosą pomoc jest wyjątkowe. W czasie wrześniowej powodzi tak było m.in. z Wodnymi Ochotniczymi Pogotowiami… » więcej 2024-10-29, godz. 15:20 Jak sprawić, by Targi Dostępności były faktycznie... dostępne? [INTERWENCJA] O bezpieczeństwie osób z niepełnosprawnościami warto rozmawiać, nawet organizując poświęcone temu konferencje. Czy jednak podczas takich wydarzeń udaje… » więcej 2024-10-28, godz. 15:10 "Musimy jeszcze raz bardzo dokładnie przyjrzeć się dolinom rzek i temu, w jaki sposób są one zagospodarowane" - prof… Tydzień temu (21.10) gościem audycji był prof. Arkadiusz Nowak, botanik, który należał do Komitetu Zarządzania Kryzysowego po powodzi w 1997 r., który… » więcej 2024-10-25, godz. 16:40 "Jak ktoś jest chory, zapłaci każde pieniądze, byle tylko tu zaparkować, a to jest problem" [INTERWENCJA] Pacjenci i ich rodziny parkujący przy Opolskim Centrum Onkologii pytają, czemu opłata za parkowanie w tym miejscu jest droższa niż parkowanie w innych częściach… » więcej 2024-10-24, godz. 14:35 "Nasze dzieci nie mają jak dotrzeć autobusem do szkoły" - mówią rodzice jednego z osiedli w Opolu [INTERWENCJA] Dzieci rodziców z osiedla przy centrum Turawa Park w Opolu, uczęszczające do PSP nr 20, zgłaszają problem z dotarciem ich pociech do szkoły, która od domów… » więcej
12345
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »