Koniec reklamowego chaosu
Zamiast upstrzonego reklamami krajobrazu, wyeksponowane najpiękniejsze elementy architektoniczne. Ustawa krajobrazowa daje samorządom możliwość decydowania o tym, w których częściach miasta umieszczać wielkopowierzchniowe reklamy a w jakich dzielnicach ich zakazać. W programie Bez ogródek informacje o tym, jak do wdrożenia nowych przepisów przygotowują się władze Opola.
A także: czy centrum Opola stanie się strefą "tempo 30". Na wprowadzenie podobnej zdecydowały się ostatnio władze Katowic, wcześniej ruch spowolniono w ten sposób w Krakowie, Wrocławiu czy Gdańsku.
W programie również pytania o długo oczekiwaną inwestycję, w realizacji której udział weźmie samorząd wraz z prywatnym inwestorem. To pierwsza tego typu inwestycja w stolicy regionu - mowa o przebudowie Placu Kopernika.
Udział w dyskusji wzięli:
Arkadiusz Wiśniewski - prezydent Opola
Norbert Honka - Mniejszość Niemiecka
Sławomir Batko - Prawo i Sprawiedliwość
Posłuchaj: