Radio Opole » Kraj i świat
2024-05-14, 14:30 Autor: PAP

P&G ujawnia plany promocji marek najlepiej sprzedających się produktów podczas olimpiady i paraolimpiady w Paryżu w 2024 (MediaRoom)

- Ponad 30 marek należących do P&G prezentuje kampanie z okazji Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, w tym Pampers®, Ariel®, Fairy®, Venus®, Gillette®, Always®, Head & Shoulders®, Oral-B® i ZzzQuil®


- Marki P&G dostarczą wybitne produkty i usługi na rzecz 22 000 olimpijczyków i paraolimpijczyków oraz ich personelu w wiosce olimpijskiej, w tym usługi żłobka z marką Pampers®, salonu kosmetycznego z markami Pantene®, Head & Shoulders®, Mielle®, Gillette® i Braun®, gabinetu dentystycznego z marką Oral-B® oraz pralni wspieranych przez markę Ariel®


- Marki P&G nawiązują partnerstwa z ponad 100 olimpijczykami i paraolimpijczykami oraz uruchamiają programy sprzedaży w detalicznych sklepach stacjonarnych i internetowych ponad 150 sprzedawców z całego świata


CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble (NYSE: PG), partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą, partnerstwa ze sportowcami sponsorowane przez marki oraz dodatkowe produkty i usługi dostępne dla zawodników w tegorocznej wiosce olimpijskiej w Paryżu.


Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240514886098/pl/


Przed starciem sportowców w Paryżu oraz w trakcie zawodów ponad 30 marek P&G dotrze do miliardów zaangażowanych konsumentów z całego świata na wiele sposobów podkreślających wybitny charakter swoich produktów. Inspirowane rekordowymi wynikami najlepszych sportowców z całego świata, marki produktów gospodarstwa domowego i preparatów kosmetycznych P&G ruszają z inspirowanymi olimpiadą i paraolimpiadą kampaniami marketingowymi promującymi najlepiej sprzedające się produkty, które służą konsumentom każdego dnia, w tym takich marek jak:


- Pampers, która wspiera małych zawodników w ruchu, dostarczając im pieluchy Pampers® NEW Baby-Dry™ zapewniające doskonałe przyleganie i ochronę przed przeciekaniem;


- Ariel, której kampania „Mistrz usuwania plam i nieprzyjemnych zapachów” jest poświęcona pielęgnacji odzieży sportowej i codziennej, również pranej w niskich temperaturach i krótkich cyklach prania, czyli w najtrudniejszych warunkach usuwania zabrudzeń;


- Fairy, której kampania „Pogromca zabrudzeń” z udziałem maskotki marki, Pana Fairy, prezentuje doskonałe efekty mycia naczyń w zmywarkach, nawet w przypadku wyboru krótkiego cyklu zmywania;


- Gillette Venus prezentuje kampanię „Moc gładkości”, aby podkreślić Venus jako zaufaną maszynkę sportowców, którzy sięgają po nią, aby cieszyć się gładką skórą, zwłaszcza na ostatnim etapie pielęgnacji przed sportowym starciem;


- Gillette, marka o długiej tradycji w sporcie, realizuje wieloletnią obietnicę produktów „najlepszych dla mężczyzny”, prezentując złotą maszynkę na paryskie zawody w 2024, oraz przedstawia kampanię promującą najlepiej sprzedające się produkty z linii Gillette Labs;


- Always to oficjalny produkt menstruacyjny igrzysk w Paryżu w 2024 r. Kampania „Nowy okres” ma na celu wyeliminowanie obaw związanych z menstruacją w świecie sportu dzięki zapewnieniu produktów gwarantujących najwyższy poziom ochrony;


- Head & Shoulders, ekspert w walce z łupieżem, prezentuje kampanię „Nie mam”, przedstawiając swoje sposoby na walkę z łupieżem, które wzbogaciła o akcenty olimpijskie;


- Oral-B z kampanią „Szoruj jak mistrz” wykorzystuje rolę marki jako oficjalnego dostawcy preparatów do higieny jamy ustnej podczas igrzysk w Paryżu w 2024 r. w celu propagowania stosowania Oral-B, aby cieszyć się czystszymi, mocniejszymi zębami;


- ZzzQuil i jej kampania „Śpij po mistrzowsku każdego dnia” promuje sposoby na lepszy sen, który ma decydujące znaczenie dla osiągania najlepszych wyników.


„Każdego dnia marki P&G dostarczają konsumentom doskonałe produkty godne zaufania, które wychodzą naprzeciw ich potrzebom w zakresie gospodarstwa domowego oraz higieny osobistej, wspierając całe rodziny” - powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marek w P&G. - Zainspirowało to nas do promocji sposobów, w jakie te wspaniałe bestsellery służą sportowcom, rodzinom i miłośnikom sportu, umożliwiając im koncentrację na kolejnych rekordach, zarówno podczas olimpiady czy paraolimpiady, jak i w najważniejszych momentach codziennego życia.


Kampaniom marketingowym marek P&G oraz innym wydarzeniom towarzyszyć będą programy w sklepach stacjonarnych i internetowych ponad 150 dostawców z ponad 40 krajów świata. Z okazji kilku ostatnich igrzysk P&G współpracował ze sprzedawcami, pragnąc przyczynić się do popularyzacji olimpiady i paraolimpiady wśród konsumentów w celu stymulacji wzrostu i tworzenia wartości. Igrzyska mają szczególne znaczenie w organizującym je mieście, dlatego z okazji paryskich zawodów w 2024 r. marki P&G ruszają z kampanią „Mistrzowie codzienności” w sklepach detalicznych z całej Europy, dostarczając wybitne produkty wychodzące naprzeciw potrzebom sportowców, ich rodzin oraz fanów zarówno w gospodarstwie domowym, jak i w zakresie higieny osobistej - tak jak wybitne są wyniki olimpijczyków i paraolimpijczyków w świecie sportu.


W trakcie igrzysk marki P&G dostarczą sportowcom jeszcze więcej dodatkowych produktów i usług niż kiedykolwiek dotąd, umożliwiając im koncentrację na najlepszych wynikach osiąganych na oczach całego świata. Marki P&G będą wspierać ponad 22 000 sportowców i ich personel w wiosce olimpijskiej, oferując dostępne i włączające produkty i usługi, takie jak między innymi:


- żłobek z marką Pampers w wiosce: po raz pierwszy podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich marka Pampers® stworzy komfortowe i dogodne warunki dla sportowców podróżujących z pociechami, by mogli cieszyć się wspólnie spędzonymi cennymi chwilami w wiosce olimpijskiej w Paryżu. Żłobek zapewni przestrzeń do zabawy i spędzania czasu w rodzinnym gronie, a także dostarczy najwyższej jakości pieluchy i chusteczki do pielęgnacji dostosowane do wszelkich potrzeb najmłodszych;


- salon kosmetyczny z markami Pantene® , Head & Shoulders®, Mielle® , Gillette® i Braun® zapewni zabiegi kosmetyczne i pielęgnacyjne stworzone z myślą o sportowcach, aby mogli poczuć się wyjątkowo, rywalizując o najwyższe miejsce na podium;


- pralnie wspierane przez markę Ariel: sportowcy mogą liczyć na nieskazitelną czystość odzieży i strojów oddawanych do pralni w wiosce olimpijskiej w celu ich wyprania w niskiej temperaturze dzięki wsparciu marki Ariel, oficjalnego dostawcy produktów do prania na potrzeby Igrzysk w Paryżu w 2024;


- gabinet dentystyczny z marką Oral-B® zapewni sportowcom pewność siebie i zdrowy uśmiech, świadcząc ogólne usługi dentystyczne oraz pomoc w nagłych sytuacjach, przy użyciu najlepszych szczoteczek, past i technik pielęgnacyjnych Oral-B®;


- ochrona w trakcie menstruacji: marki Always i Tampax® dostarczą sportowcom produkty menstruacyjne w toaletach w całej wiosce olimpijskiej;


- zestaw powitalny „Mistrzowie codzienności” od P&G: każdy sportowiec otrzyma torbę wielokrotnego użytku z motywem paryskich igrzysk, wyposażoną w produkty marek P&G, w tym Oral-B, Head & Shoulders, Aussie, Safeguard i Febreze w celu wsparcia właściwej dbałości o zdrowie i higienę osobistą podczas zawodów w Paryżu w 2024 r.


„To wspaniałe, że marki P&G dostrzegają kwestie mające największe znaczenie dla sportowców i pragną wyjść im naprzeciw podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich na wiele znaczących sposobów” - powiedziała sześciokrotna mistrzyni olimpijska, Laura Kenny. - W przypadku sportowców, którzy chcą pogodzić życie zawodowe z obowiązkami rodzicielskimi, możliwość spędzenia czasu ze swoimi pociechami w łatwo dostępnym miejscu, jakim jest żłobek zorganizowany przez Pampers, stanowi doskonały sposób na udzielenie im cennego wsparcia podczas igrzysk”.


P&G oraz marki P&G nawiązały również współpracę z ponad 100 najlepszymi sportowcami z całego świata, wspierając ich wysiłki zarówno w sporcie, jak i poza nim, w drodze sponsoringu finansowego, a nawet darowizn na rzecz bliskich im organizacji charytatywnych za pośrednictwem programu „Athletes for Good”. Do grona sportowców z 17 krajów i 37 dyscyplin sportowych wspieranych przez P&G należą między innymi:


- dwukrotna złota medalistka igrzysk olimpijskich Clarisse Agbegnenou w judo, z Francji, która nawiązała partnerstwo z markami Pampers, Ariel i Oral-B;


- złoty medalista olimpijski Niek Kimmann w kolarstwie, z Holandii, który nawiązał współpracę z marką Gillette;


- trzykrotna złota medalistka paraolimpijska Marie-Amélie Le Fur, w lekkoatletyce, z Francji, która nawiązała współpracę z marką Always;


- złota medalistka paraolimpijska Alexis Hanquinquant w triathlonie, z Francji, która nawiązała partnerstwo z markami Braun, Gillette, Head & Shoulders i Oral-B;


- złota medalistka paraolimpijska, Anastasia Pagonis, w pływaniu, z USA, która nawiązała współpracę z marką Venus;


- dwukrotna medalistka olimpijska Lydia Jacoby w pływaniu, z USA, która nawiązała współpracę z marką Venus;


- złoty medalista olimpijski Wang Shun w pływaniu, z Chin, który nawiązał partnerstwo z marką Safeguard.


Program P&G na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie


P&G od 2010 r. jest światowym partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (IOC). W lipcu 2020 r. P&G poinformował o przedłużeniu światowego partnerstwa w zakresie Igrzysk Olimpijskich do Letnich Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w 2028 r. w Los Angeles, w tym rozszerzeniu światowych praw na Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski oraz Igrzyska Paraolimpijskie. Od objęcia roli światowego partnera Igrzysk Olimpijskich firma i jej marki, w tym Always®, Tide®, Ariel®, Gillette® i Head & Shoulders®, nawiązały współpracę z ponad 500 sportowcami, pragnąc podkreślić ich zaangażowanie każdego dnia na rzecz osiągania rekordowych wyników, podobnie jak marki P&G, które dążą do zapewnienia najlepszych efektów użytkownikom ich produktów każdego dnia.


Procter & Gamble


P&G służy konsumentom z całego świata, dostarczając szeroki wachlarz zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości należących do najsolidniejszych na rynku, w tym Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® oraz Whisper®. Społeczność P&G jest obecna w ok. 70 krajach świata. Aby uzyskać najświeższe aktualności oraz informacje o P&G i jej markach, prosimy o odwiedzenie strony https://www.pg.com. Inne wiadomości na temat P&G można znaleźć na stronie https://www.pg.com/news.


Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.



Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240514886098/pl/


Źródło: Procter & Gamble


KONTAKT:


P&G Jeannie Tharrington


e-mail: tharrington.jm@pg.com


MMK+ Elisabeth McClure


e-mail: Elisabeth.Mcclure@ketchum.com


Źródło informacji: Business Wire


UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.


Kraj i świat

2024-05-29, godz. 02:00 Portugalia/ Wojsko udzieliło pomocy medycznej członkowi załogi rosyjskiego statku Żołnierze z ekipy ratownictwa morskiego portugalskiej armii weszli we wtorek na rosyjski statek badawczy Akademik Fiodorow wypełniający misję wojskową na… » więcej 2024-05-29, godz. 01:30 LN siatkarek - Polska - Serbia 3:1 (opis) Polskie siatkarki pokonały w amerykańskim Arlington Serbię 3:1 (25:16, 23:25, 25:18, 25:22) w kolejnym meczu Ligi Narodów. To piąte z rzędu zwycięstwo zespołu… » więcej 2024-05-29, godz. 01:10 LN siatkarek - Polska - Serbia 3:1 (wynik) Polskie siatkarki pokonały w amerykańskim Arlington Serbię 3:1 (25:16, 23:25, 25:18, 25:22) w kolejnym meczu Ligi Narodów. To piąte z rzędu zwycięstwo zespołu… » więcej 2024-05-29, godz. 00:20 Ekstraklasa siatkarek – rozgrywki ruszą pod koniec września Dwanaście drużyn ekstraklasy siatkarek sezonu 2024/2025 rozpocznie rywalizację w ostatni weekend września. Faza zasadnicza zakończy się 15 marca, mistrzynie… » więcej 2024-05-29, godz. 00:20 USA/ Badania: Hollywoodzkie filmy ignorują kryzys klimatyczny Amerykańscy badacze z Colby College w Maine dowiedli, że hollywoodzkie hity w większości ignorują zmiany klimatyczne, poinformowała we wtorek agencja AP… » więcej 2024-05-29, godz. 00:20 French Open - wyniki turnieju mężczyzn Wyniki wtorkowych meczów 1. rundy mężczyzn turnieju tenisowego French Open w Paryżu: Casper Ruud (Norwegia, 7) - Felipe Meligeni Alves (Brazylia) 6:3, 6:4… » więcej 2024-05-28, godz. 23:40 French Open - wygrana Djokovica w 1. rundzie Broniący tytułu Serb Novak Djokovic awansował do drugiej rundy French Open w Paryżu. Lider światowego rankingu tenisistów pokonał we wtorek Francuza Pierre'a-Hugues… » więcej 2024-05-28, godz. 23:40 French Open - wyniki turnieju kobiet (aktl.) Wyniki wtorkowych meczów 1. rundy kobiet turnieju tenisowego French Open w Paryżu: Daria Kasatkina (Rosja, 10) - Magdalena Fręch (Polska) 7:5, 6:1Jelena… » więcej 2024-05-28, godz. 23:30 Francja/ Historycy w "Le Monde": Rosji Putina nie należy zapraszać na obchody rocznicy desantu w Normandii Rosji Władimira Putina, prowadzącej wojnę na Ukrainie nie należy zapraszać na obchody 80. rocznicę lądowania aliantów w Normandii - twierdzą francuscy… » więcej 2024-05-28, godz. 23:10 French Open - wyniki turnieju kobiet Wyniki wtorkowych meczów 1. rundy kobiet turnieju tenisowego French Open w Paryżu: Daria Kasatkina (Rosja, 10) - Magdalena Fręch (Polska) 7:5, 6:1Jelena… » więcej
1234567
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »