Promocja na kółkach. Patent na pozyskanie studentów
- Dostaję telefony z całej Polski od kanclerzy z innych uczelni z zapytaniami, czy kupiliśmy samochód rajdowy. Otóż nie – mówi kanclerz nyskiej PWSZ Zbigniew Szlempo.
Szlempo tłumaczy, że to taki chytry sposób promocji, bowiem rajdowe auto stanowi własność prywatną jednego ze studentów Instytutu Jazzu, którego pasjonują rajdy samochodowe, co wykorzystuje do reklamowania macierzystej uczelni. Czerwona rajdówka została oklejona symbolami graficznymi PWSZ i budzi zainteresowanie gdziekolwiek się pojawi. W zamian student dostaje z uczelni zwrot kosztów paliwa spalonego w czasie rajdów.
- Nasi studenci sypią pomysłami jak z rękawa, wiele z nich podejmujemy, bo przynoszą korzyść obu stronom – mówi kanclerz PWSZ.
Uczelnia od ubiegłego roku prowadzi także nabór „na kółkach”. Mikrobus z obsługą dojeżdża do większych miejscowości Opolszczyzny i ościennych województw pozyskując przyszłych studentów. Na miejscu można załatwić wszystkie formalności.
Posłuchaj:
Dorota Kłonowska