Zamek w Mosznej podpisał 11 umów partnerskich z opolskimi klubami sportowymi, grającymi w ligach centralnych. Atrakcja turystyczna regionu będzie promowana podczas meczów i w mediach społecznościowych drużyn.
- Dotychczas współpracowaliśmy z okolicznymi zespołami sportowymi i wpadliśmy na pomysł, by zacząć też współdziałać z najlepszymi w regionie - powiedział Tomasz Ganczarek prezes półki Moszna Zamek.
- Wyselekcjonowaliśmy najbardziej popularne dyscypliny i 11 klubów, które reprezentują nasz region na arenie ogólnopolskiej. My także chcemy być dla nich partnerem w kwestiach, choćby, wizerunkowej czy marketingowej.
Umowy podpisały m.in. Gwardia Opole, PSG Stal Nysa, UNI Opole, ZAKSA czy Odra Opole.
- Wydaje się, że ta współpraca to naturalna kolej rzeczy - mówi prezes Odry Opole Tomasz Lisiński.
- Jesteśmy największymi markami sportowymi - mówię tu o klubach z całego regionu - i turystycznymi w naszym województwie. Cieszę się, że ta współpraca doszła do skutku, bo wszystkie kluby ciężko pracują i mocno promują nasz region.
- Wyniki finansowe spółki pozwoliły na parafowanie tych umów - mówił wicemarszałek regionu Zbigniew Kubalańca.
- Zamek dofinansuje te najważniejsze kluby. Dotychczas dofinansowywał LZS Racławiczki i Opolski Związek Piłki Nożnej. Teraz dochodzą nowe podmioty, a kwota jest niebagatelna, bo prawie 600 tysięcy złotych.
Reklamy zamku maja pojawić się podczas meczów, m.in. na tablicach ledowych czy banerach.