Radio Opole » Stolica Opole (DAB+) » Informacje z Opola

Informacje z Opola

2021-07-13, 15:21 Autor: Katarzyna Doros

Jest sponsor tytularny Opolskiego Parku Sportu. Teraz to Toyota Park

Toyota sponsorem tytularnym Opolskiego Parku Sportu [fot. Katarzyna Doros]
Toyota sponsorem tytularnym Opolskiego Parku Sportu [fot. Katarzyna Doros]
Toyota sponsorem tytularnym Opolskiego Parku Sportu [fot. Katarzyna Doros]
Toyota sponsorem tytularnym Opolskiego Parku Sportu [fot. Katarzyna Doros]
Toyota Park - to nowa nazwa Opolskiego Parku Sportu w Opolu. Kompleks, który powstał w miejscu dawnego Cieplaka, zyskał właśnie sponsora tytularnego. To po Stegu Arenie drugi obiekt w Opolu, którego prawa do nadania nazwy sprzedano. Umowę zawarto na 5 lat, ale kwota, jaka zasili budżet miasta z tytułu umowy z Toyotą jest objęta tajemnicą handlową.
- Stawki są niższe, więc obiekt nie jest w stanie na siebie zarobić z czynszowych przychodów, natomiast dzięki temu sponsorowi będzie on bardziej rentowny. Obok jest "Okrąglak", to jest drugi obiekt, który się w podobny sposób sprzedaje. To jest dowodem na to, że te obiekty cieszą się dużym powodzeniem, przynoszą konkretne korzyści inwestorom, którzy dokładają do nich swoje pieniądze - mówi Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola.

- Dogodna lokalizacja, część darmowych obiektów i niewygórowane ceny mają przyciągać mieszkańców - mówi Marcin Sagan, naczelnik wydziału sportu w opolskim ratuszu. - W zasadzie każdą dyscyplinę sportową, którą chcemy, będziemy mogli na terenie Opolskiego Parku Sportu, a tak naprawdę na terenie Toyoty Park, uprawiać. Umowa została podpisana na 5 lat. Są to korzyści finansowe, natomiast jest to tajemnica handlowa. Dzięki tym pieniądzom, będzie można wprowadzać dodatkowe aktywności, także utrzymanie tej hali będzie tańsze, bo miejmy świadomość, że w Polsce tak naprawdę obiekty sportowe są niedochodowe.

- Toyota jako marka globalna bardzo mocno uczestniczy we wszystkich projektach sportowych - mówi Beata Kabycz-Olejniczak, pełnomocnik ds. marketingu Toyota Szic Opole. - To, że udało nam się wygrać ten konkurs bardzo mocno wpisuje się w misję Toyoty, jako marki globalnej. Ponieważ Toyota jest partnerem oficjalnym olimpiady oraz paraolimpiady, uczestniczy w wielu projektach sportowych i wspiera je.

- Moim zdaniem w jakiś sposób chcielibyśmy dodatkowo wypromować naszą markę na Opolszczyźnie. Z drugiej strony jako opolanie powinniśmy jakąś drobną cegiełkę dorzucić do rozwoju naszego miasta - dodaje Andrzej Szic, właściciel salonu w Opolu.

Tomasz Wróbel, kierownik zespołu obiektów w MOSiR w Opolu zauważa, że jeszcze nie ze wszystkich atrakcji mogą korzystać mieszkańcy. - Jesteśmy w fazie rozpędzania się - mówi. - Sala jest gotowa, natomiast od jutra (14.07) będą trenować na niej opolskie drużyny. Ma to związek z remontem parkietu w Stegu Arenie. Jak tylko zespoły skończą swoje przygotowania, będziemy mogli już wynajmować salę. Funkcjonuje już sauna, ścianka wspinaczkowa, oczywiście wszystkie tereny zewnętrzne. Sala judo nie jest jeszcze uruchomiona, ponieważ klub Judo AZS, będzie tam dopiero wchodził od sierpnia. W zasadzie czekają na nas jeszcze te sale wielofunkcyjne czy tarasowe.

Dodajmy, że Toyota Park będzie w pełni dostępny dla mieszkańców od września.
Arkadiusz Wiśniewski
Marcin Sagan
Beata Kabycz-Olejniczak, Andrzej Szic
Tomasz Wróbel

Zobacz także

1264126512661267126812691270
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »