Po dwuletnim remoncie Teatr imienia Jana Kochanowskiego zaczął reklamować się w przestrzeni miejskiej jako Teatr Opole. Zamiast drukowanego repertuaru proponuje ze względu na ekologię kody QR. Dyrektor Norbert Rakowski dementuje doniesienia, że teatr zmienił nazwę.
- Wprowadzamy tylko nową nazwę skojarzeniową z naszym teatrem - podkreśla dyrektor. - To duży skrót. Jest to nadal Teatr imienia Jana Kochanowskiego w Opolu - teatr dramatyczny, bo taki ma repertuar. Niemniej jednak, te hasła reklamowe, czyli Teatr Opole - one są bardziej zapamiętywalne, bo dzięki temu możemy właśnie przez te czy QR'y, czy strony internetowe zapamiętać, że to jest miejsce, do którego zmierzamy i taka jest jego lokalizacja. Działamy nie tylko w województwie opolskim, ale również w Polsce. Podczas ostatnich lat wyjeżdżaliśmy blisko sześćdziesiąt razy. I robimy też koprodukcje światowe.
Nowe logo teatru możemy zobaczyć na naszej stronie internetowej. Funkcjonuje już ono także podczas tegorocznych Opolskich Konfrontacji Teatralnych, których Radio Opole jest patronem medialnym.
Dziś (14.09) na Dużej Scenie Teatru Opole zobaczymy "Krótką rozmowę ze śmiercią" w wykonaniu aktorów Teatru Fredry w Gnieźnie.