Gwardia Opole i Radio Opole również w tym sezonie rozgrywek Orlen Superligi szczypiornistów grają do jednej bramki.
Dziś (20.08) podpisano odpowiednie dokumenty. Jak podkreślali sygnatariusze, współpraca przyniesie korzyści dla wszystkich, łącznie z kibicami.
- Chcemy, by popularność piłki ręcznej rosła - podkreśla Paweł Dołhańczuk, prezes Gwardii Opole. - Ta kwestia bycia w naszych mediach regionalnych to znakomita okazja wyjścia poza Opole z informacjami na temat klubu. Zauważamy, że zainteresowanie naszym klubem sięga m.in. do powiatów np. kluczborskiego czy głubczyckiego. Chcemy przyciągać jak najwięcej kibiców.
- Współpraca ekstraligowego klubu z nadawcą publicznym jest naturalna - dodaje szef marketingu Radia Opole Adam Ramczykowski. - Dla nas bardzo ważna. Myślę, że dla Gwardii też. Dwie największe marki w swojej kategorii łączą siły. Gwardia będzie pojawiać się w naszych programach i blokach reklamowych, wszędzie tam, gdzie będzie mogła się znaleźć. Nas będzie widać na meczach domowych. Odbudowujemy naszą markę.
Umowa przewiduje m.in. transmisje radiowe z meczów opolskiej drużyny w programie "Cały nasz sport".