Zakończył się remont biura paszportowego w Opolu. Urząd wojewódzki informuje, że utworzono przestronną i funkcjonalną poczekalnię, w tym kącik zabaw dla dzieci. Powstał także nowy system informacyjny z dużymi monitorami.
- Stanowiska obsługi są oddzielone od poczekalni, aby zachować utrzymanie poufności danych podczas załatwiania spraw paszportowych - informuje Anna Bartoszek-Dec, dyrektor wydziału spraw obywatelskich i cudzoziemców.
- Ma to podnieść komfort przyjmowania klientów i większy spokój oraz oddzielenie tej poczekalni od punktu obsługi. Będzie mniejszy poziom hałasu - dodaje.
Przypomnijmy, przed remontem funkcję poczekalni pełniła wydzielona część hali obsługi. Urząd wojewódzki podkreśla, że rozwiązanie to miało kilka wad m.in. mniejszą powierzchnię dostępną dla klientów, a także z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo stanowisk obsługujących, wyższy poziom hałasu przy stanowiskach obsługi.