Radio Opole » Kreatorzy rzeczywistości » Rozmowy z gośćmi programu » Bogusław Feliszek: polityka czy PR?
2016-04-06, 11:12 Autor: Ireneusz Prochera

Bogusław Feliszek: polityka czy PR?

Bogusław Feliszek [fot.Ireneusz Prochera]
Bogusław Feliszek [fot.Ireneusz Prochera]
Często pod adresem polityków padają oskarżenia, że zamiast podejmować strategiczne decyzje z punktu widzenia obywatela, zajmują się wyłącznie kreowanie swojego medialnego wizerunku. O tym, czy tak jest oraz o jakości przekazu medialnego, jaki próbują tworzyć polscy politycy, rozmawialiśmy z Bogusławem Feliszkiem, ekspertem zarządzania komunikacją kryzysową, konsultantem public relations, trenerem medialny, a w przeszłości także dziennikarzem. Bogusław Feliszek jest też wykładowcą marketingu politycznego, public relations i reklamy na Uniwersytecie Opolskim.

Zobacz także

2016-03-21, godz. 11:00 Dr Marek Chyliński o kondycji rynku prasowego w Polsce Systematyka rynku prasowego w Polsce i kryteria tego podziału, to podstawa do rozmowy na ten temat. Dr Marek Chyliński, medioznawca z Uniwersytetu Opolskiego… » więcej 2016-03-14, godz. 11:00 Dr Sławomir Czapnik o obrazie terroryzmu w mediach Media, niemal od zarania swoich dziejów, relacjonowały i opisywały zjawisko terroryzmu. Warto pamiętać, że zjawisko to nie jest nowe. Z drem Sławomirem… » więcej 2016-03-09, godz. 15:45 Michał Wanke o wyzysku tożsamości w mediach społecznościowych Michał Wanke, socjolog z Uniwersytetu Opolskiego, wyjaśnia pojęcie wyzysku tożsamości przez właścicieli mediów społecznościowych. Zdaniem krytyka nowych… » więcej 2016-03-04, godz. 14:03 Ks. dr Krzysztof Faber: w nowoczesny sposób podprowadzić do wspólnoty Co to znaczy "katolickie" media? Czy w radiu da się pogodzić elementy komercyjne z misją religijną? Jak na tle innych państw wygląda pod tym względem nasz… » więcej 2016-02-28, godz. 11:00 Prof. Ilona Biernacka-Ligięza: to dziennikarze kształtują język swoich odbiorców We współczesnych mediach bardzo często o formie, w jakiej podawane są informacje decyduje czas. Przekonanie, że im krócej, tym lepiej dyktuje często także… » więcej 2016-02-24, godz. 14:50 Red.Andrzej Kerner o Gościu Niedzielnym Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, jedynie we wrześniu i październiku ubiegłego roku Gość Niedzielny oddał palmę pierwszeństwa , jeśli… » więcej 2016-02-22, godz. 12:30 Radosław Święs o różnicach między polskim a amerykańskim rynkiem medialnym W USA media publiczne są zdecentralizowane, nie ma tam – tak, jak w Europie – nadawców ogólnokrajowych. Działa tam natomiast prawie 1300 lokalnych stacji… » więcej 2016-02-17, godz. 10:27 Red.Katarzyna Oborska-Marciniak: kamera jest bezlitosna! Telewizja jest z nami równe 88 lat. Niektórzy powiedzą, że to aż 88 lat, innym postęp technologiczny, jaki dokonał się w tym czasie, każe powiedzieć… » więcej 2016-02-15, godz. 13:11 Sabina Baraniewicz: Same studia dziennikarskie nie wystarczą Sabina Baraniewicz, studentka, dziennikarka mediów studenckich, w ramach programu Erazmus, miała okazję studiować dziennikarstwo w Niemczech. Ireneusz Prochera… » więcej 2016-02-13, godz. 11:00 Red. Janusz Maćkowiak: Dziennikarz musi mieć „to coś” we krwi Redaktora Janusza Maćkowiaka słyszą Państwo od wielu lat z odbiorników radiowych nastawionych na częstotliwości Radia Opole, choć czasy się zmieniają… » więcej
56789
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »