Samorządowcy o promocji Opola w kontekście 49.KFPP
Opole, które przekazało TVP prawie 1,5 miliona zł na organizację 49. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej, źle wykorzystuje możliwości swojej promocji – takie wnioski płyną z dzisiejszej (09.06) dyskusji opolskich samorządowców w programie Beaty Granatowskiej „Bez ogródek”. Zdaniem polityków, Opole powinno być twardym negocjatorem podczas podpisywania umów z telewizją.
Wojciech Huczyński, burmistrz Brzegu mówi, że opolski festiwal jest zbyt często krytykowany.
Jan Leszek Wiącek, burmistrz Wołczyna broni jednak wydziału promocji miasta i uważa, że wina leży po stronie telewizji.
Józef Swaczyna, starosta strzelecki wspomina dawne festiwale w Opolu.
A już za rok jubileuszowy 50. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu. Czy Opole wykorzysta tę szansę? Wszystko okaże się w przyszłym roku.
Piotr Wrona (oprac. KK)