TikTok uruchomił w aplikacji stronę poświęconą europejskiej trasie koncertowej Taylor Swift
Strona „TSTheErasTour” działa od czwartku, 20 czerwca. Jej użytkownicy raz w tygodniu będą mogli wziąć udział w zadaniu, którego ukończenie pozwoli im zdobyć ramki do zdjęć profilowych z motywami graficznymi z albumów Taylor Swift oraz zebrać cyfrowe koraliki, które pozwolą stworzyć wirtualną bransoletkę przyjaźni.
Nowa strona będzie także oferować fanom Swift materiały wideo ilustrujące najważniejsze momenty z jej koncertów, różnorodne, aktualizowane każdego tygodnia playlisty.
Jak informuje w swoim komunikacie TikTok, od momentu rozpoczęcia trasa The Eras Tour ma wyraźny wpływ na to, co użytkownicy publikują na platformie. „Od startu w marcu 2023 roku, użytkownicy stworzyli ponad 5 milionów filmów z hasztagami związanymi z trasą. Te powiązane z Taylor Swift również cieszą się dużym zainteresowaniem społeczności platformy. Pod hasłem #SwiftTok powstało już ponad 2,6 miliona filmów, a #TaylorsVersion zgromadził 2,1 miliona” – ujawnia TikTok.
To zaangażowanie fanów ma oczywiście bezpośrednie przełożenie na sukces trwającej wciąż trasy koncertowej. Już pod koniec ubiegłego roku badanie Pollstar wskazało, że Taylor Swift tylko na 60 występach w 2023 roku zarobiła ponad miliard dolarów. Kolejne 200 milionów to wpływy pochodzące ze sprzedaży koncertowych gadżetów. Następny miliard Swift ma szansę zainkasować w tym roku, bowiem tournée zaplanowane jest do 8 grudnia 2024. (PAP Life)
mdn/moc/