Gorzów Wlkp./ Szpital wojewódzki sprawdził skuteczność nowego call center
Dodała, że tym samym pacjenci nie muszą już spędzać wielu godzin na próbach dodzwonienia się do rejestracji. W call center pracuje podobna liczba osób co w dawnej rejestracji.
Call center zmieniło sposób kontaktu pacjenta ze szpitalem. Jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnej rejestracji do poradni, ale też sposobem na poprawę jakości świadczonych przez szpital usług w zakresie obsługi pacjentów – zaznaczono w komunikacie.
„Przez dwa tygodnie przyglądaliśmy się, jak działa ten nowy system i jak radzą sobie z nim nasze rejestratorki. Jesteśmy zadowoleni z jej wyników. Okazuje się, że na połączenie z rejestracją nasi pacjenci czekali najdłużej niewiele ponad minutę. Najkrócej – tylko 20 sekund”– powiedział prezes Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Jerzy Ostrouch.
Nowy system obsługi jest zintegrowany ze szpitalną bazą dokumentacji medycznej pacjentów. Dzięki temu rozwiązaniu każda osoba dzwoniąca na numer rejestracji do poradni (jeśli jej numer jest w bazie) jest wstępnie zidentyfikowana. Pracownicy rejestracji nie muszą pytać o wiele danych, tylko je potwierdzają. Znacznie skróciło to czas potrzebny na ustalenie potrzeb pacjenta.
Rozmowa z konsultantem w call center to nie jedyna droga do ustalenia, zmiany lub rezygnacji z terminu wizyty w gorzowskim szpitalu. Można też rejestrować się przez stronę internetową szpitala i platformę eRejestracja, a także drogą mailową, wysyłając swą prośbę na adres rejestracja@szpital.gorzow.pl (PAP)
Autor: Marcin Rynkiewicz
mmd/ joz/