Radio Opole » Kreatorzy rzeczywistości » Rozmowy z gośćmi programu » Bogusław Feliszek: polityka czy PR?
2016-04-06, 11:12 Autor: Ireneusz Prochera

Bogusław Feliszek: polityka czy PR?

Bogusław Feliszek [fot.Ireneusz Prochera]
Bogusław Feliszek [fot.Ireneusz Prochera]
Często pod adresem polityków padają oskarżenia, że zamiast podejmować strategiczne decyzje z punktu widzenia obywatela, zajmują się wyłącznie kreowanie swojego medialnego wizerunku. O tym, czy tak jest oraz o jakości przekazu medialnego, jaki próbują tworzyć polscy politycy, rozmawialiśmy z Bogusławem Feliszkiem, ekspertem zarządzania komunikacją kryzysową, konsultantem public relations, trenerem medialny, a w przeszłości także dziennikarzem. Bogusław Feliszek jest też wykładowcą marketingu politycznego, public relations i reklamy na Uniwersytecie Opolskim.

Zobacz także

2016-02-09, godz. 09:30 Bartłomiej Machnik: Media społecznościowe mają już swoje miejsce w środowisku medialnym Dla jednych to konkurent tradycyjnych mediów, dla innych dopełnienie, a jeszcze inni uznają media społecznościowe jedynie za pozbawiony znaczenia epizod w… » więcej 2016-02-07, godz. 12:00 Dr Agnieszka Gawor: kluczowe jest, aby umieć selekcjonować informacje Pogoń za informacją stała się w ostatnich latach cechą charakterystyczną naszego społeczeństwa, czego znakiem jest choćby smartphone z dostępem do sieci… » więcej 2016-02-04, godz. 11:22 O dziennikarstwie agencyjnym z red. Katarzyną Kownacką Pierwsza na świecie nowoczesna agencja informacyjna utworzona została przez Charles'a Louisa Havasa w 1835 roku w Paryżu. Natomiast w 1944 r w Polsce powstała… » więcej 2016-02-02, godz. 11:30 Dr Marek Chyliński: w researchu dziennikarskim chodzi o to, aby zbliżyć się do prawdy Informacja to paliwo, które napędza media. Bez informacji tracą swoją rację bytu, stając się jedynie mniej lub bardziej formalnym miejscem wymiany poglądów… » więcej 2016-01-28, godz. 14:22 Red. Marian Staszyński: tematy reportaży chodzą po ulicach? Red. Marian Staszyński od wielu lat związany jest z reportażem radiowym, czyli formą którą słusznie uznaje się za wymagającą nie tylko znakomitego warsztatu… » więcej 2016-01-25, godz. 13:00 Prof. Biernacka-Ligięza: globalny sposób komunikowania pomaga w odradzaniu się kultury lokalnej Czy globalizujący się świat wpływa na sytuację mediów lokalnych? W czasie, gdy informacja błyskawicznie obiega całą kulę ziemską, a jej autorzy czasem… » więcej 2016-01-22, godz. 22:22 Dr Marek Chyliński: nigdy wcześniej nie usłyszałem tylu gorzkich słów pod adresem dziennikarzy Coraz częściej środowisko dziennikarskie staje się obiektem krytyki, to smutna konkluzja toczącej się w ostatnich miesiącach dyskusji na temat kondycji… » więcej 2016-01-19, godz. 11:28 Rafał Motriuk o byciu korespondentem naukowym Od dziesięciu lat w Polskim Radiu opowiada o najnowszych odkryciach naukowych, starając się pokazać jak nauka wpływa na naszą codzienność. Niedawno dostał… » więcej 2016-01-13, godz. 13:11 Tomasz Kwiatek o rynku prasowym Rynek prasowy w Polsce ma długą i chlubną tradycję. Merkuriusz Polski dzieje wszystkiego świata w sobie zamykający dla informacji pospolitej – to najstarsza… » więcej 2016-01-11, godz. 13:30 Radosław Święs: udawana anonimowość w internecie doprowadziła do zaniku merytorycznej dyskusji Przez długi czas fora internetowe portali i gazet były traktowane, jako naturalne uzupełnienie obiegu informacji. Uznawano, że poglądy i fakty na nich prezentowane… » więcej
56789
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej »